پشتیبانی نصر ماشین

شرکت نصر ماشین به منظور کسب رضایت مشتریان یک برنامه جامع جهت پیگیری و پشتیبانی مستمر از مشتریان ارائه نموده است. نصر ماشین پشتیبانی مستمر از همکاران و خریداران محترم را کلید همکاری‌های بلند مدت می‌داند و به منظور تحقق این امر همواره در کنار آنها گام بردارد.

برنامه تجاری و فنی شرکت نصر ماشین بر پایه حمایت و پشتیبانی از همکاران و خریدان استوار است. نصر ماشین خود را متعهد می‌داند تا سطح حمایت خود از نمایندگان و خریداران را تا مرحله‌ای بیش از سطح انتظار آنان ارتقاء دهد. بنابراین نصر ماشین با پشتیبانی مستمر، ارائه محصولات با کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، سرعت در ارائه خدمات، تحویل به موقع، ارائه مشاوره فنی، و در نهایت هدایت صحیح خریداران در جهت تحقق این امر گام بر می‌دارد.

یک راه کار فعال برای پشتیبانی از مشتریان

راه کار فعال برای پشتیبانی از مشتریان مبتنی بر شنیدن صدای مشتری و سفارشی سازی خدمات در جهت رفع نیاز آنان می‌باشد. نصر ماشین با تمرکز بر درخواست خریداران کلیه خدمات ارائه شده را به طور سفارشی و کاملا مطابق با نیاز آنها ارائه می‌نماید و با تدوین برنامه‌های بلند مدت در جهت رفع نیاز خریداران گام بر می‌دارد.

پشتیبانی

واحد پشتیبانی نصر ماشین با تمرکز بر روی موارد مطرح شده از سوی همکاران و خریداران کلیه اقدامات لازم را به منظور شناسایی و رفع سریع هرگونه ناراحتی و یا رفع نیاز فنی آنها در دستور کار قرار می‌دهد. این شرکت همواره کار آمدترین روش‌ها را برای حل مشکلات ارائه می‌کند و این اقدامات کیفیت پشتیبانی و ارائه خدمات را تا مرحله‌ای بیش از سطح انتظار آنان ارتقاء می‌دهد.

قابل اطمینان

برنامه جامع پشتیبانی از مشتریان صرفا به ارائه سرویس‌های عمومی محدود نمی‌باشد. این سرویس ویژه به منظور شناسایی نیاز فنی و سرویس های مورد نیاز خریداران ارائه می‌شود. شرکت نصر ماشین با سفارشی سازی خدمات، میزان اعتماد و رضایت مشتریان را افزایش داده و همانطور که تجربه چند دهه فعالیت تجاری و صنعتی این شرکت نشان داده است؛ جلب رضایت و اطمینان مشتریان یک اصل منطقی در جهت حفظ همکاری‌های بلند مدت است.

پایدار

هم اکنون شاهد یک رقابت گسترده در زمینه ارائه خدمات و پشتیبانی از مشتریان هستیم. این رقابت از صحنه بازارهای جهانی به بازارهای داخلی منتقل می‌شود. نصر ماشین به عنوان یک عضو فعال در صنعت ماشین آلات، افق چشم انداز کاری خود را تا پهنه رقابت بین المللی گسترش داده است. خدمات ارائه شده در سرویس پشتیبانی نصر ماشین بر گرفته از دانش مهندسین مجرب واحد مدیریت کیفیت، واحد فروش، واحد تحقیق و توسعه (R&D)، و واحد فنی می‌باشد. بنابراین ادغام تجربیات و دانش فنی این واحد‌ها سبب شد تا راه کار جامع ارائه شده کاملا دقیق و مطابق با نیاز مشتریان تدوین شود.

مبتنی بر همکاری

ارائه خدمات پشتیبانی حرفه‌ای صرفا به پیگیری امور مشتریان محدود نمی‌باشد. شرکت نصر ماشین با جمع آوری سوابق تعمیرات ماشین آلات و بررسی نوع سرویس‌های درخواست مشتریان محصولات بعدی خود را بهینه‌سازی می‌نماید و همواره در تلاش است تا نقاط قوت ماشین آلات خود را افزایش دهد. آنالیز نیاز مشتریان همواره درجهت افزایش کیفیت محصولات و همچنین ارتقاء سطح خدمات پشتیبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اقدام یک برنامه بلند مدت مشترک بین فروشنده و خریدار محسوب می‌شود.

مزایای سرویس پشتیبانی نصر ماشین

برترین مزیت استفاده از سرویس پشتیبانی نصر ماشین جلوگیری از بروز خرابی‌های غیره منتظره است. تجربه چند دهه خدمات رسانی فنی اثبات نموده است که بازدیدهای فنی دوره ای، ثبت اطلاعات کارکرد ماشین آلات، و تبادل اطلاعات مستمر و پیگیر با خریداران، احتمال بروز خرابی غیر منتظره را به طور قابل ملاحظه کاهش می‌دهد. این سرویس پشتیبانی بر پایه دو اصل “سریع‌ترین” و “آسان‌ترین” فرآیند سرویس و نگهداری استوار است که کاهش چشمگیر هزینه‌ها و کاهش زمان توقف دستگاه را به دنبال دارد. استفاده از سرویس پشتیبانی نصر ماشین یک راه کار مناسب برای محافظت ار سرمایه شماست.

1

افزایش

بازده ماشین آلات

2

بازرسی ماشین آلات
و ارائه مشاوره فنی توسط مهندسین نصر ماشین

3

افزایش طول

عمر ماشین

4

جلوگیری
از احتمال بروز خرابی

5

کاهش
هزینه سرویس و نگهداری

6

آموزش پیشرفته
کار با ماشین آلات

فهرست