تعمیر و نگهداری هوشمند

کنترل و نظارت از راه دور شرکت نصر ماشین

با هدف افزایش کیفیت سرویس و نگهداری ماشین آلات عمرانی و معدنی

سرویس

چیست؟

سیستم تعمیر و نگهداری هوشمند از مجموعه راه کارهای سرویس و نگهداری تشکیل شده که به واسطه آن کارشناسان فنی و پشتیبانی شرکت نصر ماشین با نظارت مستمر بر عملکرد ماشین آلات شما و جمع آوری اطلاعات مربوط به سوابق تعمیر دستگاه‌ها، بهترین برنامه سرویس و نگهداری را به شما ارائه می‌نمایند.

“ارتباط با نصر ماشین” بخشی از برنامه جامع سرویس و نگهداری ماشین آلات شرکت نصر ماشین است. در این برنامه مهندسین واحد فنی و پشتیبانی شرکت نصر ماشین به طور پیوسته با مالک و اوپراتور دستگاه در ارتباط مستمر هستند و اطلاعات عملکرد ماشین آلات، از جمله میزان کارکرد، شرایط کار، سوابق تعمیرات، نحوه عملکرد، و پارامترهای عملکرد دستگاه را جمع آوری می‌کنند و بر اساس آن یک برنامه جامع پیشگیرانه در جهت افزایش عمر و بازده ماشین آلات ارائه می‌گردد. شرکت نصر ماشین در سراسر کشور کلیه خدمات و قطعات مورد نیاز را ارائه می‌کند. مکان پروژه چندان مهم نیست، زیرا برنامه جامع تعمیر و نگهداری هوشمند نصر ماشین، خدمات لازم را در زمان و مکان مناسب در اختیار شما قرار می‌‌‌دهد.

مزایای تعمیر و نگهداری هوشمند چیست؟

1 . افزایش بازدهی با نظارت مستمر

سرویس و نگهداری هوشمند مبتی بر تعمیرات پیشگیرانه است. در این فرآیند، برنامه تعمیرات از طریق سوی تیم کاشناسی فنی و پشتیبانی شرکت نصر ماشین مدیریت می شود. هدف اصلی این برنامه جامع جلوگیری از بروز خرابی و متوقف شدن ماشین آلات در محل پروژه است. در این برنامه با جلوگیری از توقف دستگاه و کاهش زمان تعمیرات؛ مجموع ساعت کارکرد ماشین آلات افزایش یافته و در نتیجه بازده عملکرد آنها بیشتر می شود.

2 . افزایش عمر مفید ماشین آلات

تعمیر و نگهداری هوشمند صرفا به معنای ارائه سرویس‌های دوره‌ای نیست. نکته حائذ اهمیت در این فرآیند افزایش عمر مفید ماشین آلات می‌باشد؛ به صورتیکه حتی پس از اتمام دوره گارانتی، ماشین آلات مورد نظر بتوانند حداکثر بازده عملکرد را ارائه نمایند. هدف اصلی برنامه تعمیر و نگهداری هوشمند شرکت نصر ماشین افزایش طول عمر ماشین آلات عمرانی و معدنی می‌باشد.

3-مدیریت هزینه تعمیرات

سیستم تعمیر و نگهداری هوشمند شرکت نصر ماشین به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های ثابت سرویس و تعمیرات ماشین آلات را به طور دقیق محاسبه نمایید و آن را در بودجه ‌بندی کار خود لحاظ کنید. کارشناسان فنی شرکت نصر ماشین با آگاهی از سوابق تعمیرات ماشین آلات شما بهترین برنامه سرویس و نگهداری را به شما ارائه می‌کنند. مدیریت هزینه سرویس و تعمیرات سبب می‌شود تا هزینه نگهداری ماشین آلات شما به حداقل میزان ممکن کاهش پیدا کند و شرکت نصر ماشین به شما اطمینان می‌دهد که برنامه تعمیرات ارائه شده از سوی کارشناسان این شرکت به طور کاملا اختصاصی برای دستگاه شما تدوین شده است.

4-تماس با واحد پشتیبانی

کارشناسان فنی و واحد پشتیبانی شرکت نصر ماشین به طور تمام وقت اطلاعات فنی مورد نیاز را با هدف سهولت در استفاده و تسهیل روند سرویس و تعمیرات ماشین آلات را به شما ارائه می‌کنند. به منظور دریافت اطلاعات فنی و برنامه تعمیرات با واحد پشتیبانی فنی نصر ماشین تماس بگیرید.

نحوه استفاده

1

نظارت بر وضعیت دستگاه توسط فروشنده

2

شناسایی سرویس مورد نیاز

3

برنامه ریزی خدمات

4

کنترل فعال خدمات

5

ثبت سوابق تعمیرات

تماس با نصر ماشین

1

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس‌های خدماتی قابل ارائه با ما تماس بگیرید.

2

با عقد قرارداد از مزایای تعمیر و نگهداری هوشمند بهره‌مند شوید.

3

واحد پشتیبانی فنی شرکت نصر ماشین به منظور پیگیری برنامه سرویس و نگهداری ماشین آلات با شما تماس می‌گیرد.

4

کارشناس فنی شرکت نصر ماشین با بررسی دقیق وضعیت فنی ماشین آلات بهترین راه کاری سرویس و نگهداری را به شما ارائه می‌کند. این برنامه بر اساس سوابق سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات قبلی و با توجه به میزان و نوع استفاده از ماشین آلات تهیه می‌گردد.

فهرست